Cum se lustruiesc podelele

white-girls-twerk

 

Despre Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Amuzant, Funny, Muzica. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Cum se lustruiesc podelele

  1. Gabriel zice:

    Sa nu crezi ca e usor ce fac aceste fete. Chiar e foarte greu.

  2. Morom3t3 zice:

    Cred si eu.. Intr-a VIII-a am fact sport pe bune, cu nu prof rau si avea ala pretentia sa executam perfect niste scheme de-ala, gen „podul” si „lumanarea”.

    Pe mine ma fascineaza astia (artistii) intr-un mod bolnavicios, asa…. Ma intreb, cum or vorbi intre ei cu privire la profesia lor? „Ia uite draga, cum imi pot rasuci piciorul in jurul gatului! haha. tu nu poti face asa!”

  3. CID zice:

    Artisti sunt pictorii,sculptorii,scriitorii…Tu (ca toata mass-media) confunzi artistii cu saltimbancii.

    • Morom3t3 zice:

      Crezi ca in randul dansatorilor nu exista discutii din astea? La urma urmelor, toti au la baza gimnastica iar cum fiecare vrea sa se diferentieze de ceilalti cu ceva…

      PS:Cand am scris ce am scris mai sus aveam in minte imaginea unei balerine. :mrgreen:

Lasă un comentariu