Arhi da BAN! De ce?

Povesteam pe chat-ul ala ca un prieten o fost in Germania, sa lucreze ca macaragiu si ca i s-au promis 1100 euro pe luna.

In prima luna a lucrat 8-10 ore pe zi iar la sfarsitul lunii a primit 600 euro.  Din ce am inteles eu, a plecat printr-o firma din Romania iar in contractul facut cu firma asta scria ca e angajat pe 900 lei lucrand 8h/zi. Acum nu pot intui care era drumul spre aia  1100 euro, ca nu le am asa ceva, insa e sigur ca omul nostru a primit 600 euro la sfarsitul lunii.  Au trecut sarbatorile… s-a dat vacanta  la muncitori, omul nostru a venit in tara si a petrecut cu  sotia si cele doua fiice dupa care s-a intors in Germania, la munca.. Acolo a constatat ca orarul sau a ajuns la 16 ore/zi. Cand a venit vorba de bani cica aceiasi bani.. 600 euro. A lucrat o saptamana, a luat banii si si-a bagat prazul in berea nemtoteilor. El si inca doi spanioli. Lucrau pe macarale turn (sunt cele mai periculoase), in vant (ati vazut ce vant o fost la noi? imi inchipui ca la nemti era si mai si, avand in vedere ce clima da kkt au -zicea ca se legana macaraua cu el) si cica de atata a lucrat ca  i se intepenea capul de atata privit in jos. Nu mai zic de oboseala…In alea 8 ore pe care le avea la dispozitie trebuia sa isi faca cumparaturi, mancare, si sa doarma. A zis ca a plecat mai mult de frica sa nu faca vreun accident pe acolo, cu vantul ala… La fel si ceilalti doi.

Si neavand eu ce face pe chatul ala, incep sa povestesc despre treburile astea la care Arhiereu’ omniscient zice ca a primit cat a lucrat si l-a mai facut betivan pe tip, nestiind ca acel tip a fost un subaltern de-al meu pe care il cunosc foarte bine. Si ii spun ca, „dom-le, nu se poate, il cunosc, n-are treaba cu beutura. ” La urma urmelor plecase omu cu bani imprumutati, ca ii dadusem si eu 100 euroi; de unde bani de beutura? Si trag de discutie un pic mai in lateral „ce zici de banii aia avand in vedere numarul de ore lucrat pe postul de macaragiu (nivel master-asta cereau nemtii) care, n-asa, nu e de ici, de colo sa lucri pe asa ceva?” -tocmai intrebasem cat iau somerii in Germania si primisem raspuns ca minim 850 euro”.  O da el ca stie el cum este, ca are autorizatie pe toate macaralele iar eu, in timpul asta ma uitam la  fereastra lui de webcam si vedeam un grasan tavalit in fotoliu care ar fi facut rau de inaltime daca s-ar fi suit pe scaun. I-am zis la misto, sa se duca el, sa vada cum e, ca ii dau numele firmei, ca sigur face dezvaluiri incendiare, insa el avea alte prioritati -sa bata campii. Si mi-am adus aminte ca a studiat ASE… adica ruperea de realitate. M-a apucat asa, o scarba… mai intrase si o proasta in discutie -Iulia-  ca nemtii  se tin de cuvant, ca au pula aurita si ca merita supta, insa nu a putut spune cum, lasat pe mana nemtilor, omul ajunsese sa lucreze 16 ore/zi in loc de 8, cate scria in contract. In final,  le-am zis la modul mistocaresc sa isi vada de treburile lor, ca nu stiu ei cu ce se mananca realitatea(vezi discutie pe chat), motiv pentru care am luat BAN.
E evident ca nemtoteii au vrut sa profite de oameni crezandu-i disperati. Dar daca Arhi si pupaza aia proasta spun ca nu se poate, ca pagubitul e de vina, atunci asa trebuie sa fie. Proasta aia chiar o daduse si ea, in glumitze, „-Arhi, Morom3t3 asta e pe bune?”, „-Da, e pe bune”, „-Atunci nu ma mai obosesc”.  „-Calca-te-as pe cap cu o macara fa, proasto!” :mrgreen:

Edit1:
Cateva zile mai tarziu, omniscientul nostru a fost nevoit sa ia contact cu lumea reala(sa isi faca reparatii pe la masina), insa de cum a pasit in ea, l-au si belit mecanicii pe mititelul atoatestiutor. :))))))) Noi sa fim sanatosi!  Eu, unul, m-am simtit razbunat. La mai multe beliri din astea!
Edit2:
Priviti cata muie a luat Iulia, mai tarziu, la un articol scris de ea. Vedeti ce desteapta e?

Despre Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în D'ale lu' Morom3t3. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Arhi da BAN! De ce?

  1. N945 zice:

    Well intre timp nevasta grasanului a prins ceva bursa prin germania si,ajutati de pupaza iulia s au mutat cu catel,cu purcel .Ironic,a ajuns s o frece in germania pe webcam.

Lasă un comentariu