Concurs!

Ah, ce-mi mai plac concursurile! Am un spirit de competitie acerb si, in ultima vreme, din prea mult timp liber, am inceput sa particip la concursurile de pe net care, intre noi fie vorba, au premii destul de atragatoare. Pana azi le-am ocolit pe cele cu tragere la sorti fiindca ma consider ghinionist la capitolul asta insa, azi vreau sa sparg ghinionul si m-am bagat in concursul organizat de devicer.ro, concurs ce are 19 premii (primul loc = un notebook) pentru 11 castigatori si, la care pot participa toti cei care au un cont de facebook. O sansa in plus au bloggerii care prezinta concursul in minim 3 fraze, precum acesta si care posteaza un link catre pagina concursului.

Asadar, buluciti-va si spargeti-va capetele la inscriere fiindca concursul se incheie Vineri, 30 Septembrie 2011 la ora 23.59 iar eu sunt 99% sigur ca voi pierde 😀

Despre Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu