Morom3t3 vs Visulete (Hai sa nu mai gandim) -II

Ma frate-meu, eram la Visulete, pe blog, sa vad ce mai inventeaza, ca-i tare amuzant tipul de cand m-am prins ca minte de ingheata apele.

Citeam in dunga Evenimente pe banda rulanta si, la un moment dat, m-am aplecat mai cu luare-aminte asupra capitolului in care se vorbea despre promovarea blogerilor.

Eu consider blogareala o forma de pierdere a timpului(exceptie ar face blogerii de nisa) si un paravan in spatele caruia se ascund cei care nu stiu sa faca nimic. Iar cand zic asta, ma gandesc la Ilici, omul care-ti poate tine o prelegere de 3 ore despre montarea unui bec insa, cand il pui s-o faca fizic, nu stie. Mie, daca mi s-ar prezenta cineva ca fiind bloger de meserie, i-as rade in nas si l-as ignora. Pe scurt, in conceptia mea, bloger=palavragiu.
Astea fiind spuse, am zis sa las un comentariu, mai mult din dorinta de a vedea daca apare ca, vedeti voi Visuletele nostru m-a banat cand i-am dat replica la articolul asta. Si l-am lasat -citez din memorie:

Morom3t3: Ba blogerilor, faceti ceva util! la sapat de santzuri cu voi!, Comentariul a fost ascuns initial de Visulete iar mai apoi, transformat in „Super tare!” si facut vizibil. Daca ne aducem aminte, Visuletele nostru zicea ca modifica doar comentariile injurioase. Asta inseamna ca el considera munca drept insulta? 😀

Cum spuneam, intai mi-a disparut comentariul iar eu, vazand asa treaba, mi-am adus aminte de vremile in care ma jucam cu mintea lui Zoso facadu-mi clone prin proxy, pe forumul Fanclub (imi daduse BAN abuziv) si, i-am zis lu Visulete ca degeaba sterge comentariile sau baneaza IP-ul fiindca tot nu-mi poate inchide gura iar daca nu crede, sa-l intrebe pe Zoso de ce sunt capabil. Toate vorbele astea s-au transformat in „Super tare!” Apoi, vazand sobolanul ca, intr-adevar, nu ma poate „inchide”, a facut vizibile toate comentariile(dar transf. in „Super tare” ) si, a iesit la atac:

Visurat: ia zi-mi coae de ce esti capabil. Am auzit de la baieti ca ai gura mare, deci mi-ar incapea pula in ea. Pana nu esti capabil sa-ti dai numele si poza pe blog, esti doar o pula bleaga din spatele unui monitor. Tot lachele e jmecher in spatele monitorului si cu usa inchisa, dar i se stafidesc coaiele cand scoate capul afara. Ai priceput?

Morom3t3:Uite, scot capul afara. mi-e teama insa, ca nu-l poti inghiti. ;)
intreaba-l pe Zoso de Invincible si-ai sa uzi niste povesti, futu-te-n basca de mistificator. Imi ceri miea sa ies la interval cand tu te caci pe tine sa publici o replica, corectu pulii.
Sunt prea important sa m-arat la fata, blogeras micutz ce esti :)
Si continui: Da, sunt un lache in spatele monitorului insa, baga de seama ca lupta noastra se duce pe monitoare iar tu, in cazul asta, esti un loser. Eu ma culc pe la 3, cat timp crezi ca poti sa stai sa-mi stergi comentariile?

Sobolanul nostru primitiv credea ca prin „sunt capabil” vreau sa spun ca ii dau in cap, ceva de genul asta(de-aia imi cerea poza si numele), asta in ciuda faptului ca noi ne jucam de-a postatorul si stergatorul de comentarii  :)). Cum o fi  ajuns el al concluzia asta, nu pot sa stiu. Heh, gandire a la Visurat! V-am aratat si cu alta ocazie ca omul nostru nu prea rezoneaza…. Nu, nestimabile! Bataia e pentru prosti. Asa cum ti-am zis si data trecuta, eu sunt inginer iar apucaturile astora is de a da in cap cu logica, lucru care tie iti lipseste cu desavarsire 🙂

Visurat: eu m-am trezit pe la 9 seara, presupun ca voi fi treaz pana maine pe la 12. Vrei sa ne masuram? Tare ma tem ca o sa pierzi concursul… Si da, astept sa scoti capul afara, sa vedem care-i ala mai pulos cand iese din spatele monitorului. Nu trebuie sa-l intreb pe zoso nimic, puleti din astia cu cosuri pe nas care au descoperit flood-ul cunosc din ’98. Astept sa ma dai jos, sa-mi arati cat de pizda esti.PS: pana una alta, iti multumesc pentru afisari. ;)

Morom3t3: Visulete, tu ai pierdut din momentul in care mi-ai refuzat dreptul la replica, ca la asta se rezuma toate divergentele noastre. Tine minte, atata timp cat vei refuza sa-mi publici replica, te voi calca pe coaie cu orice ocazie. La figurat, desigur. Pe Zoso l-am calcat vreo 7 ani asa… -sunt de cursa lunga. Si lasa tactica intimidarii ca nu esti la tine, in casa. Si na… ca tot te vad murind de curiozitate, precum matzul, sa vezi cum arat, imagineaza-ti un individ de 30 de ani intre persoanele din imagine.

EDIT: pentru cine se mai indoia ca mintea astuia e plecata cu sorcova, uitati mostra de retardare

Despre Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în D'ale lu' Morom3t3. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Morom3t3 vs Visulete (Hai sa nu mai gandim) -II

  1. boo-boo zice:

    hahahaha. am citit toata povestea.
    tu il ameninti cu spamul si el reactioneaza de parca l-ai amenintat cu bataia. :)) Se vede de departe ca nu prea ii merge motorul bine.
    Amuzanta a fost si faza in care zicea ca la el pe blog ce scrie, ce minte si ce crede, e litera de lege.:))
    Saracu’!

  2. Pingback: Prostia se transforma dar ramane | Morom3t3's village

Lasă un comentariu