Negreasa dezlantuita

Despre Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Batatura altora, Prosti, WTF? OMG! și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Negreasa dezlantuita

  1. Glappy zice:

    da ce multa e :))

  2. Morom3t3 zice:

    asa sunt ele de obicei

  3. edu lazar zice:

    eu stiam ca negrii(esele) le au cu dansul, dar nu stiam cum se manifesta cand consuma alcool…jungla e casa lor…

  4. Morom3t3 zice:

    asta e apa de ploaie. o sa mai pun eu un film, sa vezi cum fac…

  5. inferioris zice:

    te rog mai pune filme… m-am amuzat teribil… si nu gasesc multe lucruri amuzante… :)))))

  6. Ionuts zice:

    astea dupa 2-3 pahare de vin is in stare sa faca orice 🙂

  7. george zice:

    e beata muci si e instare sa faca orice………….

  8. Pingback: Le mumu clasic, Wordpres! | Morom3t3's village

  9. Pingback: Le mumu clasic, Wordpress! | Morom3t3's village

Lasă un comentariu