YM – Coacalarul rocker

laurentiu: iubyre am chef de un futai bun
Tantza: da-te pe mana cu vaselina…
Tantza: sa vezi meserie
laurentiu: cati ani ai virgino
Tantza: 23
laurentiu: ma bucur eu 24
laurentiu: is cel mai bun la pat
laurentiu: fac fetele sa urle de orgazm
Tantza: crad ca le faci sa urle mai ales cand te vad prima data , la intalnire
Tantza: dupa care o iau la goana
laurentiu: ma cunosti pizduska cu floace?
Tantza: imi inchipui
laurentiu: te crezi pizda sexuy
laurentiu: dar nmeni nu se uita la tine
laurentiu: doar pt o putza poate da
laurentiu: dar in rtest esti o fata mik
Tantza: o sa fiu fantezia serii, nu-i asa?
laurentiu: da
Tantza: deci ramai cu laba
Tantza:
laurentiu: macar pune poza reala la avatar sa akm fanetzii
Tantza: vrei fantezii in care esti futut in cur?
laurentiu: de ce nu
laurentiu: nu e rusine
Tantza: nu prea iti merge mintea, este?
laurentiu: sunt blond
Tantza: eu brunet
laurentiu: vad ca esti blonda sub acoperire
Tantza: vrei s-apara discutia si id-ul tau undeva?
laurentiu: hopa esti prea curvar homosexual tranzvestit
Tantza: unde sa te gaseasca poponarii
Tantza: tranzvestit mai esti si analfabet
Tantza: vrei s-apara discutia si id-ul tau undeva?
Tantza: unde sa te gaseasca poponarii
laurentiu: ce blond sexy tea futu mata
laurentiu: off off
laurentiu: travestitule
laurentiu: ai linso
laurentiu: pe b-ul pulitale cu pula mea in curu tau de poponar
Tantza: ce anume, cocalare, ca te vad cracanat, deja?
Tantza:
laurentiu: hops manelaru pizda mati de curvar manelist ce esti
Tantza: gutza, eu am un blog.. ala la care trimit eu linkuri
Tantza: si pun capcane asa-zisilor gigolo analfabeti plin de ifose
Tantza: iti dau link sa vezi ca eu public toti retarzii?
laurentiu: bas pula pun rockeri sa te taie ferfelitza in pizda mati ce popogaozar esti
Tantza:
Tantza: hahahaha.. vai de mama ta.. rocker poponar
Tantza: vezi mai sus ca ai scris ca nu e rusine s-o iei la maro
laurentiu: eu fac bani pe aia
laurentiu: k eu dau mue la manelisti si cocalari
laurentiu: =)
Tantza: https://morom3t3.wordpress.com/2010/09/28/ym-sunt-gay-deci-stiu-aria-trapezului/
Tantza: o sa iei muie de la rockerii adevarati cand or vedea asta
Tantza: si la avatar vezi ca ai masina de cocalar )
Tantza: audi )
laurentiu: ce te dosare pe tine
laurentiu: o am in parcare dak vrei sa stii
laurentiu: rockeru ce masina are
laurentiu: ia zii
Tantza: nu ma doar.. rad ca am descopert un cocalar ce se vrea rocker
BUZZ!!!
Tantza: are trabant
Tantza: poate n-ai auzit ca alora le plac motoarele
Tantza: tu nici nu stii sa mergi pe bicla
laurentiu: ce pula mea esti
laurentiu: hm
laurentiu: tu nu stii sa faco trial nici downhill
laurentiu: esti degeaba nu ai cupe
laurentiu: si acu sunt driftar [aham… creier de sportiv]
laurentiu: pula mea
Tantza: ce trial, retarde?[nu stiam la ce se refera. ma gandeam la softuri „trial”. mai tarziu, cautand, am aflat ca insemna rupere in figuri cu bicla si motoru’. Putin imi pasa din moment ce eu stiu sa proiectez/construiesc asa ceva]
laurentiu: so pupi dak nu vrei sa te tai
laurentiu: nu stii tu ce e aia
laurentiu: k manelari stiu doar de dusmani
Tantza: treial=incercare
laurentiu:
laurentiu: trial
laurentiu: cauta vei gasi
laurentiu: analfabetule
Tantza: hehehe.. durule, ia uite una fina pe care tu ca rocker tre s-o sti
Tantza: care e aria trapezului?
Tantza: analfapet?
Tantza: bai, gutza de greseli typo ai auzit/
Tantza: aia e in romana sau engleza?
Tantza: nu te duce mintea sa disociezi?
laurentiu: 加[a pus un emoticon care agita 2 pampoane: unu rosu’ si unu’ albastru]
Tantza: cioban stelist?
laurentiu: meny anyad picsajaba es szopj farkot mert hijaba szulletel vilagba
Tantza: sugi pula, analfabetule: invata cum sa scrii orgasm, corect
Tantza: ” fac fetele sa urle de orgazm”
Tantza:
Tantza: esti bozgor?
laurentiu: nein ichbin la den
laurentiu: und du bist ein kurtze pulischien
laurentiu:
Tantza: neamtz
laurentiu: manelaru abia stie o limba care este furata de ei
Tantza: kois
laurentiu: eu stiu 3 limbi pe derost
Tantza: nu conteaza
Tantza: conteaza ca stiu suficienta romana ca sa imi dau seama ca habar n-ai
laurentiu: si imi permit sa gresesc
Tantza: ce ai scris tu e o germana pocita
Tantza: orice retard isi permite )
Tantza: degeaba dacca nu stii romana
Tantza: se scrie „orgasm „)
Tantza: orgasmaticul pulii belite in tine
Tantza: se scrie „pe de rost”
Tantza: „tranzvestituleee!…..” [sunt mai multe insa, in viteza, doar pe astea le-am observat]
–––––
Tantza: unde esti, mah?
Tantza: hai, da-te-n cacat, ma duc sa imi fac articolul
Tantza: iti dau link dupa ce postez
laurentiu has signed out. (1/5/2011 21:23)

Despre Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Prosti. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu