YM: Chimista

Andreea: e frumos pe cocalari.com?
Morom3t3: daaaa
Morom3t3:
Andreea: te simti ca acasa, nu? printre fratii tai
Morom3t3:  printre fratii lor, poate
Andreea: nu nu. ai tai ca tu ai poze cu tine acolo, nu „ei”
Morom3t3: macar sunt cel mai meserias
Morom3t3:
Andreea: rade toata luumea de tine. crezi ca daca ai gasit 2-3 distruse care te lauda esti cel mai tare?
Andreea:
Andreea: fii serios.
Morom3t3: nimeni n-are basca ca a mea
Andreea: esti vaai de capu` tau
Andreea: dar toti avem creier,
Morom3t3: hehehe.. de-ai sti
Andreea: ceea ce tu nu ai
Morom3t3: app, cati ani ai?
Andreea: destui
Morom3t3: dupa avatar, n-as zice
Andreea: chiar?
Morom3t3: auzi, chiar, ce porecla ai?
Morom3t3: ai vreuna?
Andreea: auzi chiar..nu`mi trebuie porecla atata timp cat am un nume.
Morom3t3: pai de ce nu ti-ai sris numele la ID?
Andreea: l`am scris.
Morom3t3: la ID..
Andreea: dar pt ce?
Morom3t3: lollipop  yummy.. de la ce vine?
Andreea: o grija ai
Morom3t3: ziceam ca asta e porecla ta
Morom3t3: a mea e Moromete
Andreea: nu
Andreea: aiurea
Morom3t3: nu crezi?
Andreea: nu ma intereseaza in primul rand
Morom3t3: ei, am spus-o ca sa stii cu cine ai a face
Morom3t3: Moromete Mondialu mi se spune
Andreea: vrei sa ma prezint?))
Morom3t3: nu, nu trebuie.
Andreea:
Morom3t3: mi-e de-ajuns nickul tau
Morom3t3: deci.. de ce ai intrat pe mine? sa faci misto de mine?
Andreea: hai nu fi rau). XXXXXXXXX Andreea. incantata, scumpete>
Andreea: sincer da.
Morom3t3: (scrii cumva cu o mana de scrii asa greu?)
Andreea: mi`ai facut ziua mai bunaa
Andreea: nu dar prefer sa nu`mi pird topt timpul cu tine
Morom3t3: oho.. incantat.
Morom3t3:
Morom3t3: in ce clasa esti?
Andreea: 11.
Morom3t3: misto.
Morom3t3: deci esti piti cu acte in regula, nu?
Morom3t3:
Andreea: nu am cheama istrate cristian ca sa fiu neam de piti asa ca..
Morom3t3: pai eu fac parte din tagma cocalarilor ca is baiat, nu?
Morom3t3: iar daca esti fata, inseamna ca esti piti
Morom3t3: ma rog… eu sunt intr-a 12
Andreea: Doamnee ca prost mai esti
Andreea: ai limita?
Morom3t3: am ramas corigent la chimie si acum trag tare
Andreea: cum spuneam. prost cu 12 clase
Morom3t3: stii, vb „prostului” aluia…. prostia n-are limita
Morom3t3: mda.. habar n-am  ce inseamna H2SO4. tu stii?
Andreea: vaaaii))))))))))))))
Morom3t3: lasa ca ma destept eu…
Andreea: ma jur ca esti prost
Andreea: tu vrei sa te invat eu pe tine chimie acu?
Morom3t3: pai zi-mi tu, sa nu mor prost
Andreea: da eu nu`mi pierd timpu c ratatii
Andreea:
Morom3t3: aaaaa
Morom3t3: daca am vazut ca razi, ziceam ca stii
Morom3t3:
Andreea: mai prostule.
Morom3t3: lasa ca gasesc eu pana la urma
Morom3t3:
Andreea: e acid clorhidric
Andreea:
Morom3t3:
Morom3t3: nu cumva sufluric?
Andreea: sulfhidric
Morom3t3:
Morom3t3: pisi, mi-ai facut ziua
Andreea: hai dute la supt pula.
Morom3t3: )
Andreea: paa
Morom3t3: vezi ca treaba asta va aparea pe blogul asta
Andreea: eu ziua..neamurile mele cand te prind..viata
Morom3t3: https://morom3t3.wordpress.com/
Andreea: ))
Morom3t3: ti-am zis ca eu sunt Moromete?
Andreea: si restu pe cocalari.com
Morom3t3: intreaba pe cocalari cine mi-s si o sa afli niste chestii haioase

Despre Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în D'ale lu' Morom3t3, Prosti și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la YM: Chimista

  1. Ruxandra zice:

    =))Fatuca asta e proastaaaaaaa=)))=))))))

  2. Morom3t3 zice:

    Cu spume. :))

    Andreea: eu ziua..neamurile mele cand te prind..viata
    Am recitit acum. Ce a facut la faza asta? a clacat si zicea ca ma omoara neamurile ei? 😀

    • Ruxandra zice:

      Da.S-a speriat.La inceput nu am inteles ce vroia sa zica.Daca iei doar asta”Andreea: eu ziua..neamurile mele cand te prind..viata”,nu are niciun sens:|.Si dupa am citit tot.:>:>Bine ca ai dat blogul:>.Poate se face taraboi ca la „Un majorat mai altfel”:>:>

  3. Pandurici zice:

    deecii Fra” nu cred ca ai nevoie de complimente ca sa vezi ca o clasa in plus conteaza :)) hai sa-ti explic intr-un mod ironic ce am inteles eu…nu stiu altii.
    O fata care vrea sa dovedeasca cele 11 clase,istetimea ei ,faptul ca nu are chef de povesti cu tine (dar totusi…s-a cam intins la pov),faptul ca are un neam numeros care te pandeste (ceva asasini sau detectivi :)) ) daar..tseapa fara sa vrea ajunge sa se dovedeasca a fi prUasta…si tu involuntar ai umilito:)bvo

  4. Morom3t3 zice:

    N-a fost involuntar. A fost voit. Vezi acolo, mai intai am vrut sa-i ard o „palma” spunandu-i ca sunt Morom3t3. Pe cocalari.com, userul Morom3t3 are reputatia de a-si asuma identitatea celor care apar in pozele de acolo si de a face galceava scriind agramat si debitand tampenii.

    Heh, si vazand ca nu-s asa celebru cum credeam iar cum aia nu ma scotea din „prostule, prostule”, mi-am zis ca trebuie sa fie vreo tuta numa buna de un dush rece 😀

    Atunci:
    -am cautat sa aflu in ce clasa este pentru a-i pune o intrebare pe masura,
    -am pregatit terenul pentru a nu putea da inapoi atunci cand ii voi pune intrebarea, (vezi faza cu mine corigent la chimie).
    -hardcore. 😀

  5. Gologan I. zice:

    Mai baietas. Nu stii cine`i fata.;) lasa`te de comentarii proaste la adresa ei ca tot tu ajungi nasol.

  6. Morom3t3 zice:

    Nici nu trebuie sa stiu. Pentru mine-i suficient sa stiu ca-i candidata valabila pentru postul de „Academician doctor inginer profesor chimist” 😀

    Cum ajung nasol? 🙂

  7. :))
    Biata fată. Ai zăpăcit-o rău de tot când ai început să vorbeşti de chimie. N-ai avut şi tu milă că neuronii ei au început să se ardă când s-a gândit la ce înseamnă H2SO4? :))

  8. Blacky zice:

    Omule,esti noul meu erou. xDD

  9. Diana Hero zice:

    foarteeeee tareee =))))))))))))) pana si un copil de clasa a 7-a stie de acidul sulfuric . ohh,mama. 8-| mai ai astefl de conversatii?

Lasă un comentariu