Filmul in care Basescu il palmuieste pe Dan Chitic

Iata dovada. Un paparazzi beat ce atipise pe banca a filmat altercatia dintre Traian Basescu si Dan Chitic.
Demisia, Basescule! Huo!

Despre Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Amuzant, Funny, OTV și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Filmul in care Basescu il palmuieste pe Dan Chitic

  1. stely zice:

    🙂 🙂 🙂
    Nici nu-mi venea sa ma uit ,cu gindul la alte casete contrafacute ..
    Acum ma bucur ca am vazut ceva haios ,dar si ptru faptul ca si de data asta nu le-a mers . Banuiesc ca indivizii vor mai incerca sa-l provoace pe presedinte in continuare. De aceea atentie mare ..Sper ca T.Basescu este supervaccinat la chestii de genul asta si nu le va face jocul .Trebuie sa reziste ..Eu n-as putea .. Asa ca nu voi candida niciodata ,ca va fi vai de capul meu. 🙄 As face infarct ,cum era sa fac azi din cauza unui nemernic.. 👿
    Mersi !.. Aproape ca mi-a trecut supararea.

  2. clujanu zice:

    rahat!

  3. georgemihail zice:

    :)) sper sa-l dea careva jos pe besescu sa scapam si de poc si de toti cretinii care conduc romanica, sa vina altii cu mai mult bun simt / de cretinisme sunt satul!

  4. Morom3t3 zice:

    @stely: pe Morom3t3 gasesti mai mult misto-uri si mistocareli.

    @clujanu: cu cacao sau fructe? 😀

    @georgemihail: Morom3t3, Presedinte! 😀

  5. stely zice:

    morom ..,
    am vazut .. 🙂 Era beat ,sau se prefacea ? Oricum a fost un show pe cinste.. Ti-am pus blogul la favorite …

  6. Morom3t3 zice:

    Ei, nu era beat. Asa-i in wrestling, se prefac. Eu credeam la un moment dat ca se bat pe bune. 😀

  7. jurnalbio zice:

    ala cu paru alb nu e mircea badea? sau oreste?

Lasă un comentariu