Previziuni Loto 6/49 – 7.06.2015

Aceste numere nu au sanse sa fie extrase sau au sanse foarte mici:

1*  – 18, 20, 25, 34.
2*  – 6, 7, 13, 15.
3* – 24
6* – 14
7* – 22
11* – 23

****************************************
Numere extrase: 47, 30, 45, 37, 12, 17.
****************************************

Legenda:
_______________________
1* -numere indicate de o singura formula ca avand sanse mici sa fie extrase.
2* -numere indicate de 2 formule ca avand sanse mici sa fie extrase.
3*-numere indicate de …..
etc…..
Numere rosii printre cele albastre = eroare de predictie.

Nota!

Ma asteptam sa imi fie indicate mai multe numere la (1*). Mai mult ca sigur am bulibasit ceva prin termenii formulei in timp ce faceam sistemul de previziuni pentru Loto Polonia. De verificari nu am timp acum, insa o voi face si in cazul  voi descoperi ceva, voi face un edit.

About Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Previziuni Loto 6/49 – 7.06.2015

  1. Casandra spune:

    Pai si cele pentru maine?🙂

    • Morom3t3 spune:

      Vor aparea maxim maine dimineata.
      Pana acum am fost ocupat -sunt la tara si este sezonul cositului de lucerna. Abia astazi am terminat cu ea.:mrgreen:

Lasă un răspuns

