Loto Polonia – ei sunt printre voi

Cineva mi-a spus sa abordez jocul „Loto Polonia” si am ajuns pe acest forum. Citind comentariile despre ponturi si castiguri mari, ai senzatia ca e ceva banal sa castigi, insa lucrurile nu stau deloc asa si o sa va spun mai jos cum am ajuns la concluzia asta.

M-am bagat in discutii pe acolo cerand niste lamuriri in legatura cu desfasurarea jocului si dupa ce m-am prins cum vine treaba, am inceput sa postez siruri de 15 numere spunand ca, printre ele se afla minim 3 nr. castigatoare si maxim 6. De fiecare data a fost cum am spus eu.

Trei zile mai tarziu am vazut ca mi-au fost sterse comentariile iar cand am vrut sa postez ceva, textul nu a aparut. Am fost banat.🙂 Si cum incercam eu sa gasesc motive pentru asa ceva (nu se face sa dai Ban fara avertisment), mi-a picat fisa: ala nu este in niciun caz forum care sa te ajute sa castigi. Marii castigatori sunt falsi! Da, ei pun seriile biletelor castigatoare, insa seriile alea pot fi cunoscute si de angajatii caselor de pariuri. Iar daca eu as avea casa de pariuri, mai mult ca sigur as avea si un departament de IT care sa momeasca „pestii”. Reteta functioneaza asa…

err

Am vazut in comentarii multi smecheri din astia, cu castiguri foarte mari la o investitie mica, insa cand a venit vorba sa recomande numere, nu au dat nicio varianta castigatoare.🙂

Noi sa fim sanatosi!  Banii vostri tot in buzunarul meu vor ajunge pana la urma😉

Edit 1: se pare ca practica si dezinformarea🙂

dezEdit 2: Dupa aventura cu forumul ala am intrat intr-un grup de pariori pe Facebook. Ii zice „Cea mai mare comunitate a pariorilor” si, dupa 4 postari cu rezultate bune am fost dat afara din grup. Pentru ca automobile.🙂

About Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

