Previziune numere loto 6/49 – 28.05.2015

Aceste numere nu au sanse sa fie extrase sau au sanse foarte mici:

1*  – 1, 10, 13, 15, 18, 19, 25, 28, 30, 34, 44, 45.
[atentie! printre ele e foarte posibil sa fie numere castigatoare (vezi seriile de 4 „OK”)]
2*  – 7, 14, 23, 24.
3* – 9, 16, 36, 37.
4* – 22.
5* –21.

Legenda:
_______________________
1* -numere  indicate de o singura formula ca avand sanse mici sa fie extrase.
2* -numere  indicate de 2 formule ca avand sanse mici sa fie extrase.
3*-numere  indicate de 3 formule ca avand sanse mici sa fie extrase.
4*-numere  indicate de 4 formule ca avand sanse mici sa fie extrase.
5*-numere indicate de 5 formule ca avand sanse mici sa fie extrase.
Numere rosii= eroare de predictie.

Parere personala: numarul 23 nu are nici o sansa sa fie extras deoarece este indicat de doua serii  a cate 4 OK.  Daca va fi extras, va insemna sa am serii de 5 OK iar eu nu am vazut niciodata asa ceva. Puteti vedea cum arata frecventa acestor serii navigand prin acest document (Excel). Documentul se va sterge in 7 zile. Pentru a va da seama ce am pus in el, aruncati un ochi pe figura de mai jos.

info

Vedem peste 3 zile ce si cum… Pana atunci zic sa cititi si asta… sa va dumiriti in legatura cu ce fac eu pe aici. :mrgreen:

Noroc! 🙂

****************************************************
Numere extrase: 46. 41. 12. 44. 39. 22.
****************************************************

Despre Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Previziune numere loto 6/49 – 28.05.2015

  1. Morom3t3 zice:

    Am avut dreptate. Numarul 23 nu a indraznit sa apara :mrgreen:
    Asa ar fi ideal, sa am serii de 4 OK, insa cantitatea de numere este redusa drastic la 2-3 numere.
    Din cauza asta am „inventat” mai multe formule de genul asta, formule asupra carora ma voi apleca in curand. Pana atunci le voi da pe astea, cu „impuritati”.

    Pentru data viitoare se pare ca voi avea de verificat doua serii a cate 4 OK(indicate de nr 22 si 44), serii care vor conduce la niste numere care 100% sigur nu vor fi extrase.

Lasă un răspuns

