Previziune Loto 6/49 – 24 Mai 2015

Prolog

Asadar, avem o formula care, intr-un limbaj mai plastic, seamana cu trasul cu arcul la tinta. De fiecare data cand sageata atinge centrul tintei, evenimentul este marcat cu un „OK” iar pe noi ne intereseaza sa avem 3  de „OK”, consecutivi, adica trei sageti infipte una in alta si se pune problema daca si cea de-a IV-a sageata o va spinteca pe a III-a. Din experimentele mele am observat ca se poate, insa foarte rar si nu e de dorit sa ma aventurez pe calea asta…

l2

In aceasta figura se poate vedea ca la sfarsitul coloanei avem 3 de OK si ne intrebam daca va fi extras numarul 16 care ne va mai aduce un OK. Eu zic ca nu va fi extras fiindca  m-am uitat in istoria  coloanei lui pentru a vedea ce frecventa au grupurile de 4 de OK si cum unul era chiar langa el, am zis ca sunt slabe  sanse sa mai apara altul asa de repede. Puteti verifica si voi in documentul Excel (fila „Vizualizeaza”) ce frecventa au grupurile de 3 si 4 OK. (Daca nu se mai deschide, inseamna ca documentul va fi sters – 7 zile zile zice acel site ca il gaduieste -voi cauta o solutie sa ramaie permanent).

In celelalte file puteti vedea cum programul imi face un rezumat al numerelor cu sanse mici de a fi extrase. Acestea le-am scris mai jos, fara sa le mai verific frecventa in coloane (erau multe si lenea mare). Totusi, am hotarat ca, criteriul de selectie sa fie numarul de formule care imi „spun” ca un anume numar are sanse mici sa fie extras.

X*******************************************************X

Nr*: 2, 10, 12, 14, 17, 19, 21, 22, 25, 26, 27, 33. -numere  indicate de o singura formula ca avand sanse mici sa fie extrase. Cele rosii reprezinta esecuri.

Nr** : 4, 7, 9, 11, 13, 16. -numere  indicate de 2 formule ca avand sanse mici sa fie extrase.

Nr***: 3, 5, 6, 18. -numere  indicate de 3 formule ca avand sanse mici sa fie extrase.

Nr****: 8, 20.  -numere  indicate de 4 formule ca avand sanse mici sa fie extrase.

X*******************************************************X

***

**********************************************************
Numerele extrase la LOTO 6/49:  32, 25, 45. 43, 40, 2.
**********************************************************

Se pare ca numerele indicate de o singura formula trebuie verificate la sange fiindca numerele 2 si 25 nu trebuiau sa imi fie indicate. Totusi, acestea doua imi spun ca pe undeva am o serie de 4 de OK  ceea ce inseamna ca pot afla pentru tragerea urmatoare doua numere care 100% sigur nu vor fi extrase.  Cand voi face previziuni pentru miercuri voi face un print screen, sa vedem la ce numere ma duc acestea.

Per total avem asa:
-12 numere eliminate la sigur: joci Loto 6/37 cu sansa de a ghici toate cele 6 numere.
-24 numere eliminate: joci Loto 6/25 cu sansa de a ghici maxim 4 numere.
Eu zica ca astazi am obtinut rezultate bunicele. Aceasta formula mai trebuie „rafinata” iar pentru asta trebuie sa scot de la naftalina alte formule.

Vom vedea cum va fi… stati pe-aproape!

Edit:

Ziceam mai sus ca numerele 2 si 25 imi vor indica pentru data viitoare doua numere care au sanse zero sa fie extrase si acum vrand sa aflu care sunt acelea, am avut surpriza sa vad ca ambele imi indica acelasi numar si anume, numarul 23. Ia priviti… Foarte ciudat avand in vedere ca acelasi rezultat este dat de formule foarte diferite si foarte puternice!🙂

r1Deci, eu zic ca miercuri, 27 Mai, numarul 23 este imposibil sa fie extras (nu am vazut niciodata serie de 5 OK-uri)!

Voi reveni!

About Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

