Arhi de fata cu… lumea reala

Deunazi va spuneam cum m-a banat Arhi… Ati citit ce atoatecunoscator era? Mai mult, facea evaluari de la distanta. Stia el, geniul, ca prapaditul ala de prieten nu fusese victima unui abuz/tepe si ca in fapt el era de vina, ca nu muncea si ca era alcoolic, ocazie cu care care i-am spus sa isi vada de lumea lui virtuala, ca cu ailanta nu are nicio tangentza, motiv pentru care mi-a dat BAN. „Pai cum iti permiti tu sa spui ca e altfel decat spun eu si sa mai si razi pe deasupra?” Treaba fiind faptuita, geniul nostru s-a scobit in nas si s-a afundat mai bine in scaun si in lumea lui.

Cateva zile mai tarziu, omniscientul nostru a fost nevoit sa ia contact cu lumea reala(sa isi faca reparatii pe la masina), insa de cum a pasit in ea, l-au si belit mecanicii pe mititel. :))))))) Noi sa fim sanatosi!  Eu, unul, m-am simtit razbunat. La mai multe beliri din astea! :)))

Deci, dragi mecanici, de veti avea vreodata de-a face cu vreun tip rotunjor si chelios, pe nume Cetin Amcetea, usurati-l instant de bani, ca el habar nu are cum functioneaza treburile din spatele monitorului lui. :mrgreen:

 

 

Despre Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în D'ale lu' Morom3t3, FAIL!. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

