„Atacul” jigodiei

Maa… deci eram intr-o seara pe chatul lui Arhi si o ardeam pe-acolo in stil „Spitalul 9”, ca orice troll care se respecta…. La un moment dat apare mesajul lui Arhi, cum a nu il suporta pe „Mesterul” -un tip care comenteaza la el, pe blog-, la care „soup_nazi” ii raspunde ca la fel de mult il uraste si el pe Morom3t3, fiindca „il suge in cur pe unde poate” tot aducand vorba de el.

Vazandu-ma aratat cu degetul, il intreb pe asta daca este cumva Zoso (doar retardelul asta a ramas neatins de mine de-a lungul timpului, fiindca de prost ce e, nici sa insulti nu poti si revine constant) si zice ca da, el e Zoso si cica „hai sa o dam barbateste pe chat” si sa ii zic ce am de zis.  Eu, de colo, abia iesit dintr-o banare aiurea, pentru ca dadusem muie la nemti pe chat, m-am facut ca ploua – imi inchipuiam ca este vreunt troll care vrea sa faca in asa fel incat sa ii sar la beregata si sa iau BAN. La asta se adauga si faptul ca jivina de Zoso m-a ocolit cel putin 10 ani deoarece ii stiu toate bubele si mi s-a parut prea de tot sa apara asa, dintr-o data, in fata mea, calare pe-o pereche de coaie si chiar sa ma provoace. (Era chiar el, insa asta am aflat mai  tarziu.)

Deci lobotomizatul asta o daduse cu mine in glumitze de copii mici, cum ca imi este inferior fiindca este urat, ca nici oglinzi in casa nu are de urat ce este si vazand ca nu reactionez, a continuat spunand ca sunt las fiindca nu intru cu cu nickul meu real-aveam nickul Nila.🙂 Nu stia ca nu mai sunt banat si credea ca ma ascund asa ca i-am zis ca  sunt debanat si ca am ales nickul ala fiindca asa o vrut anaconda mea.:mrgreen:

M-am amuzat un pic de abordare si, in timp ce scria, mi-am adus aminte cum cretinul, supermoderator al forumului fanclub.ro fiind, isi facuse „bisericutza” cu propritarul si moderatorii  forumului si se intreceau in a insulta noii userii, fara motiv, si de a-i bana din scurt cand raspundeau cu aceeasi moneda. Printre acei useri ma numaram si eu, insa spre deosebire de aia, care si-au bagat pula si au plecat de pe forum, eu am ramas sa imi bag pula in el si restul „bisericutei”. O faceam zilnic, chit ca ma bana – am luat BAN in toate formele posibile. A banat idiotoul toate IPurile din Timisoara si Severin pentru a nu-mi mai putea face cont pe forum. A interzis chiar si inregistrarea de noi useri ca sa nu mai apar pe acolo :)))  Mai tarziu, forumul ala s-a rupt in doua datorita comportamentului lor – userii sanatosi si-au facut alt forum iar forumul alfa a ramas sa se usuce  si a ajuns ceea ce e acum,  un forum-fantoma.

Mai incoa au aparut si blogurile. Eu imi facusem blog ca sa il injur pe Zoso si ai lui ca isi trasesera bloguri cu totii (se dadeau morali si seriosi) si trebuia sa ii injur si pe  noua platforma de socializare. Nu ii injuram asa, ca din topor, ci finutz… imi rafinasem injuratura intr-atat incat salutul meu  era insulta pentru ei. O cretina, zmeoaica forumului alta data(fina proprietarului), a ajuns sa ma roage sa nu ii mai pomenesc numele in articole. Are blog de bucatareala, cu poze profi, trafic si toate cele si nu voia ca trecutul sa ii pateze blogul… Intru din cand in cand pe blogul ei(sunt banat) si ii dau like la articole in bataie de joc, fiindca atunci cand dau like imi apare avatarul pe blog si stie ea la sigur despre cine este vorba….  Cat despre jigodelul de Zoso, stiti cum am luat BAN permanent la el, pe blog? E foarte amuzant, sa stiti. Tocmai cacase o postare scurta, in stilul lui, postare in care zicea  ceva gen „Iti dai seama  cat de valoros este un om atunci cand toate jogodiile il ataca „, la care eu am trantit urmatorul text: „Atac din ala, ca pe timpul Fanclubului?”. Mi-a raspuns cu „Credeam ca te-ai potolit” si m-a banat.:mrgreen:

Asa… si azi am avut sigurantza ca soup_nazi este el Zoso si i-am zis „hai s-o dam fratica, hai sa te culc la pamant cu o lovitura, ca pe vremuri”. Aveam de gand sa ii fut peste ochi un link catre  primul meu blog, cat sa-l dau cu cracii in sus. Nu stiu ce s-a intamplat de nu mai apar pozele pe el(nici nu mai stiu sa ma loghez), insa ii imortalizasem in niste print-screenuri   greseli de ortografie, greseli pe care le poti intalni doar la copiii de clasa a II-a.  Retardatul mazgalise intr-un articol cuvintele „vechiurile obiceiuri” si aveam de gand sa ii spun ca nu ma deranjaza ca e are moaca de avorton ci faptul ca musteste de prostie in timp ce face pe jurnalistul si ii corecteaza pe altii. Imi inchipuiam ca, ca orice bloger mancator de cacat, o fi luat-o la pula si pe EBA cu ale sale „succesuri” si voiam sa il intreb cum e treaba cu „vechiurile” alea.  Mi-a dat BAN de pe chat inaite sa apuc sa fac ceva… Scuipa si fuge. Asta a facut toata viata lui de lichea.

Deci, muie ba, lobotomizatule! Am observat ca ti-ai pierdut memoria de ai sarit cu joarda la mine asa ca, ia vezi niste hinturi mai la deal, sa stii ce ai de facut cand ma vezi la orizont.  Acum, MARS in pestera din care ai iesit!

 

About Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Mizerii, Prosti și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

