Campanie Electorala

La tara, le-am bagat frica in oase alor batrani. „Tataie, daca iese Ponta, nu o sa iti mai vezi nepotu’. Iote, vezi mata, doar eu am mai ramas pe aci da’ ma gandesc si eu sa o tai, ca un gunoier castiga in 3 luni cat un inginer de aici intr-un an. Si crezi ca la banii astia o sa imi petrec ale 3 saptamani de conced in prapaditul asta de sat sau pe fro plaja, cu muierea de toarta? Asa ca da cu stampila-n Iohannis daca vrei sa il mai vezi, ca cu ala mai sunt sanse sa apara locuri de munca si iti vine nepotu incoa cu serviciul si te mai ajuta la sfarsit de saptamana cu prasitul, cu culesul sau iti mai sparge un lemn prin batatura.”

Despre Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în D'ale lu' Morom3t3. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

