Hartia igienica

Unde scriu lu gigel

pentru ca arhi intreba lucruri: http://www.arhiblog.ro/lucruri-care-sunt-fost/

Imi amintesc cu placere o zi, undeva prin anii 90, cand am colindat tot pitestiul sa iau 10 hartii igenice. Pentru ca nu se gaseau. In modul asta am facut si miscare. M-am plimbat si prin oras. M-am uitat la gajici, desi la varsta aia nu prea stiam exact de ce ma uit la ele. Stiam ca tre sa ma uit.

Sa nu mai vorbesc de calitatea hartiei. Pe vremea mea, hartia era buna, de barbati adevarati, cu aschii de lemn in ea. Puteai sa o folosesti si sa dai luciu la chestii ruginite, sa iti faci manichiura in timp ce erai pe buda, pentru ca soc si groaza, nu prea aveam cu ce sa ne incarcam tabletele sa ne jucam la cacare.
Acum avem numa hartie d-asta de domnisoare. 3 straturi, miros de piersica.

Chiar. Dilema: dece ai face hartia igienica cu miros…

Vezi articol original 93 de cuvinte mai mult

About Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

