Credeti in Dumnezeu pe banii vostri, nu pe ai mei!

Capitalism pe pâine

Mihai GiurgeaDai 400 de MILIOANE de euro la BOR, dar te vaicaresti ca trebuie sa cresti acciza la benzina?

Am primit aceste fotografii pe mail. Nu stiu autorul (OFCR mi-au scris ca ei sunt), dar il felicit.

400 de MILIOANE de euro: atat va costa Catedrala Mantuirii Neamului. Ce si-a zis guvernul: ai nevoie de mantuire, neamule? Cam ai, ca te-am futut de ti-au sarit capacele! Atunci, hai, scoate banu’. Doar nu credeai ca o sa te mantuiesti pe gratis?

  • Pe ce se vor duce, concret, acesti bani? Pe facturi ale firmelor de constructi.
  • Ale cui sunt aceste firme de constructii? Pai ii stim cu totii: Umbrarescu, Casuneanu, Cocos…baietii veseli! Ca nici nu-s multi.

Doar n-aveti impresia ca o firma normala de constructii o sa aiba vreo sansa, la ditamai contractul de 400 de milioane?

De ce primeste BOR atata purcoi de bani?

  • Pentru ca mai bine…

Vezi articol original 349 de cuvinte mai mult

About Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

