Doamne, ce sat frumos! Toate casele pictate cu flori!

Adela Parvu - IDEATTIC jurnalist home & garden

Sunt așa de entuziasmată că nici n-am răbdare să-ți scriu, așa că dacă o să vezi greșeli de culegere ai să înțelegi cauza lor. Sunt așa în vrie pentru că toată frumusețea asta a plecat de o chestiune măruntă. Stai să mă adun puțin ca să înțelegi și tu ce vreau să spun. Eu când îmi pătez vreo bluză sau fustă, mai ales dacă sunt la evenimente, scot dermatograful și fac o floricică în jurul petei. Mă distrez, că doar ce rost are să-mi mai fac griji că am fost toantă. Asta e. Ei bine, toată frumusețea asta de sat pe care ai s-o vezi are o poveste cumva similară. O femeie din satul Zalipie, Polonia, sătulă de fumul de sobă care-i tot murdărea plafonul, a pictat cu cea a găsit la îndemână prin gospodărie niște floricele, așa ca să arate frumos. Asta se întâmpla în urmă cu vreo sută…

Vezi articol original 409 cuvinte mai mult

About Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

