Retardatul de Manowar incearca topitura cu destiu

Manowar face pe desteptul. N-a stiut cine-i Catrina lui Morom3t3 da’ loati aminte ce analogii complexe face in mintea aia de schizofren. :))))

Aici, replica mea, nepublicata, desigur. Pentru ca adevarul doare.

––––––-

Hai futu-ti gura ma-tii ca la logica te-am batut, mancami-ai pula de sifilitic. Imi vorbesti tu sde Paraschiv in timpp ce nu stiai cine se voia a fi Catrina, retardatule?! Ahahahhahahahahahahahahahahahaa. scuze , sunt beat dar te fac si beat ma, scursura internautica. Incapabilule!

Cat despre cerseala, ai sters repede linkul care dovedea ca nu aveam niciun interes personal. Asa-i, jigodel, asa-i? -linkul ala  in care iti spuneam cum ar fi procedat un om normal care e in dubii. Ce pizda ma-tii te mai zbati ma, ghertoiule? Cocalarule! ca doar cocalarii se lauda insa, cand vin e vorba de actiune,,, miau! miorlau!…..  In linkul ala eera dovada ca esti un scranciob retardat cu gura mare, manca-mi-ai pula de roman nul. esti mai nul decat nulii de aici baaaaa ‘rai al dracului de retardat. Misca, futu-ti gura ma-tii de loboromizat si citeste ce-am scris pe blogul meu. Sau pune-o pe asistenta ta, ondilol, sa iti citeasca, schizofrenicule! :))))))))))))

Imi place ca te-ai intersat ce e pe grupul ala, muistule :))) Ti s-a facut frica vazand ca nimeni nu-ti tine isonul pe aici, cand e vorba de mine si ai vrut sa stii cat te poti intinde? Ehei.. am si eu o reputatie… afla ca nime nu sufla-n fata mea acolo, bah, cacatule! sa te pui cu mine inseamna sa intri in iadul internautic. Penru ca eu am intotdeauna dreptate si nu ma bag in discutii fara sa stiu ce vorbesc.

Nu imi mai interzice/modifica postarile. tine strindardul sus, futu-ti gura ma-tii, ca daca te prind pe alte bloguri o sa sa regreti ca mi-ai dat BAN/spam.
Aiici, esti in siguranta ca e tarlaua ta da eu te fac piftie de cum iesi afara. Sunt sigur ca de las ce esti, nici cu nickul tau nu te semnezi pe alte bloguri. La capitolul asta cred ca pana si cacatul de zoso e mai curajos decat tine :)))))))

Muie maaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Muie eterna!

About Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Prosti. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

