Pentru Manowar, cacaciosu’ care imi dete BAN!

Replica la treaba asta

 Manowar: Daca esti in Romania, esti prost. Poate esti un prost care suge pula pe bani mai multi, dar esti prost.

Ba nu, ala esti tu, ca nu stii sa faci nimica afara de „bombardele”. Eu, din cacat iti fac bici; pentru ca stiu  toate meseriile de baza si am cunostinte care-mi permit sa ma descurc in orice imprejurare. Daca noi doi am fi lasati singuri, fiecare pe cate-o insula, timp de 3 ani, in scurt timp tu ai muri. Pentru ca nu stii sa faci nimica; n-ai sti nici sa te intorci in locul in care ai fost lasat  pe cand eu, la capatul a trei ani s-ar putea sa nu mai vreau sa plec de-acolo. Cam asa e, ba, unii alearga spre Raiul construit de altii iar altii isi construiesc propriul Rai. Pentru ca au cu ce.

Manowar:Tu ai venit cu o poveste care suna a minciuna de clasa a II-a de la scoala speciala pentru copii cu probleme speciale.

Da, ca sa par serios trebuia sa bag cate-o injuratura din doua in doua propozitii, cum faci tu. Iar in imensa ta desteptaciune nu ai putut cere si tu, niste acte. Ca eu asa as fi facut -„Ba eu zic ca minti, ma uit si la avataru’ tau si-mi pari neserios, ia dovedeste cu hartii, ca trebuie sa existe asa ceva”. Mai mult, dupa ce te-am asigurat ca e pe bune, ai zis ca lasa, dau eu la altcineva… Deci da, esti rau, raule care esti tu! Raule!! :)))

Manowar:1. Nu stim cine-i Catrina si nu ne intereseaza.

:)) O fi muierea lui Moromete dar, deh, daca nu scrie in Mortal Kombat, Half-Life, Diablo sau Starcraft, nu ezista.

Manowar:2. Nu face nimeni de-aici demonstratii de “sforta”.
3. Nu-ti datoreaza nimeni de-aici nimic
4. Ne doare-n pula pe toti de concursurile de “like” si de razboaiele de facebook – cu atat mai mult cand sunt ale altora.

Iete dom’le,  vorbeam cu sindicalistu’ butonarilor si nu stiam. Iertaciune, imparate! :)) Eu am vazut pe-aici incordari de neuroni si-am vrut sa vad daca e ceva de capu’ vostru. In mintea mea de mecanic credeam ca vedeti lucrurile intocmai ca Neo ala, din Matrix, ca eu cam asa vad lucrutile cand ma uit la un obiect: imi apare instant proiectu’ lui in fata oichilor.

About Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Prosti. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

