Arhiblog – facatura de concurs

Vedeti ca a lansat Arhi un concurs, la el, pe blog, dar e facatura de la un capat la altul. Eu am intrat in el pentru ca asta fac toata ziua: navighez pe site-uri in cautare de chestii haioase si acum am zis ca as putea castiga lejer domeniul ala, nu ca mi-ar trebui, doar ca sunt tare curios sa vad ce optiuni ascunse mai are wordpress pe-acolo…

Deci am purces la razbel, cu ce aveam mai bun(vedeti  si voi, pe aici, ca pun numai chestii faine).  Cand tocmai luasem avans, langa mine a rasarit unu’, „Guma Turbo”… posta numai cacaturi antice, la care n-ar fi zambit niciun redus mintal insa, ciudat, primeau instant likeuri cu ghiotura(cate 10 deodata). Posta el, postam eu insa, doar el crestea. Postarile mele erau ocolite cu gratie de like-uri. Si atunci mi-am adus eu aminte de faza cand era sa il scoatem pe Dj Boros castigator la MTV, cand au masluit aia voturile sa iasa Voltaj castigator. Am facut o paralela cu ce vedeam in fata ochilor si i-am spus lui Arhi ca ceva nu e in regula iar ala a dat-o in balarii. Seara, cand a postat „Guma Turbo”, din nou, likeuri instant. Atunci i-am acuzat pe aia ca „Guma” e userul lor, ca e bagat la inaintare ca sa nu dea premiul care, probabil nici nu exista(e o practica obisnuita la concursurile blogerilor).

Desi ieri aveam indoieli ca „Guma” e userul lor, acum sunt  100% sigur ca asa este. De ce? Pai uitati de ce: ieri nu se puteau posta filmulete de pe youtube insa, azi, da. Si cine credeti ca s-a grabit sa posteze filmulete? Exact! „Guma”.  Pasamite, cred ca facea proprietarul probe, sa vada daca merg filmuletele. Eu am incercat sa il fac sa vorbeasca  in comentariile de la pozele lui dar ala nu sta  la discutii; posteaza si isi pune likeuri. Pe mine m-au si banat ca am facut gura. In loc sa raspunda la intrebari cu chestii plauzibile, pac, BAN! No, sa fie sanatosi!

In fine… de vreti sa intrati in concurs, mai bine va lasati.  La cate likeuri si-a dat proprietarul, deja ati pierdut.

About Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Mizerii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Arhiblog – facatura de concurs

  1. GumaTurbo spune:

    Esti prea prost pentru secolul asta. Nu stii sa pierzi.

    • Morom3t3 spune:

      Ma, coi verde, premiul II e tot un domeniu si luind in considerare ce voiam eu de la un domeniu, mi se falfaia daca luam primul sau al doilea premiu. Pricepi? Pur si simplu urasc jocurile de glezne.
      Deci mars, ca ai de facut copy/paste la niste site-uri, sa nu-ti plece lumea din groapa de gunoi.:mrgreen:

Lasă un răspuns

