Am mancat saorma

In urma cu o saptamana, pentru prima(si cred ca si ultima) data in viata, am mancat saorma. Eram in preumblare, prin Craiova, cand ne-a podidit foamea. Am poposit la un Fast Food si, vazand ca tovarasii de drum si-au luat de-aia, am zis sa iau si eu, mai ales ca nu mancasem in viata mea asa ceva si auzisem niste povesti de la tovarasul meu de forumeala, Oribilul Mosh, un mare mancau de chestii fine si nu numai.

Spun din capul locului ca am dat pe ea 10 lei, ca sa va faceti idee cum ar trebui sa fie. Ei, la pretul asta am primit un cornet imens cu carne, cartofi, maioneza si ce o mai fi fost acolo… Am mancat tot si nu m-am saturat deloc. Mi-am zis la urma ca, daca imi mai luam inca doua de-alea, tot flamand as fi ramas si asta cred ca se trage de la lipsa painii. Mi-am intrebat tovarasii de drum daca s-au saturat si au zis ca da iar eu m-am minunat de asa treaba fiindca astia erau mai matahalosi decat mine.

O sa raman la peskavita mea sarbeasca.

 

 

Despre Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în D'ale lu' Morom3t3. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

