Veniti de luati… numere!

In urma cu doua  saptamani, scotocind printre caietele mele de cursuri in cautarea unei foi goale pe care sa notez ce aveam de cumparat de prin piata, am dat peste un caiet cu o valoare mai aparte: era unul din multele caiete pe care incercasem sa aflu tainele jocului LOTO 6/49.

L-am rasfoit zambind si mi-am adus aminte de zilele in care n-aveam calculator si ma dadeam de ceasul mortii sa aflu numerele castigatoare. Ia priviti si va cruciti… imi pierdeam ore in sir completand pagini intregi cu numere din astea si studiindu-le… Munca de chinez!…

1

Si asta era una din zecile de formule care trebuia sa ma imbogateasca. Pe formula ale carei grafice le vedeti mai jos, o numeam „Dezbina si cucereste”. :)) Va spun eu, e foarte eficienta.

2 3

Am mai gasit prin caiet o multime de formule si grafice, cum e acesta, despre care nu am nicio idee.

La sfarsitul caietului am gasit astea doua… Prima imagine indica faptul ca imi cumparasem calculator si ca invatam cum sa scriu formule cu referinte absolute, in Excel, iar a doua reprezinta data aproximativa in care am facut cunostinta cu Internetul -Decembrie 1999. De atunci am consultat arhiva numai pe Net.

5 6

Excelul mi-a usurat munca dar m-a impovarat cu o alta: am nascocit formule peste formule, una mai complexa decat alta, apoi m-am incurcat in ele ca intr-un rug de mure, iar cand am mai aflat ca la LOTO se mai fac si manarii, m-am lasat de tot de el, in urma cu 6 ani. De fapt, chiar si cand nu stiam ca se fac manarii, „miroseam” ca ceva este in neregula: cand jucam numere pe ciorna, aveam rezultate bune, cand jucam pe bune -mi se dadeau calculele peste cap. Numere care n-aveau nicio sansa sa iasa castigatoare -ieseau castigatoare.

Cred ca vi s-a parut un pic ciudata ultima propozitie. Ei, asta e modul meu de operare: prin reducere, prin eliminarea cifrelor care au sanse slabe sa iasa castigatoare. La urma ramane un pumn de numere printre care sa afla si alea, castigatoare.

Si acum, uitandu-ma la batranul caiet cu formule, mi-am zis sa ma reapuc de calcule, ca acum sunt inginer si am la dispozitie o gramada de timp, unde mai pui ca, intre timp am aflat ca se poate juca si la loteriile din strainatate, loterii care, cred eu, nu sunt manarite ca la noi. Si am mai zis sa pun rezultatele pe blog, ca m-am plictisit de postat prostioare amuzante. Pe deasupra mai fac exercitii, sa ma mentin in forma. Problema ar fi ca nu mai stiu cum sa folosesc toate formulele asa ca, trebuie sa le reinventez. Deci vor aparea si erori.

––––––––––––––

Astazi, 24 Ianuarie 2013, va avea loc extragerea numerelor de la JOKER si 6/49 insa, din cauza lenii, am calculat doar numerele pentru JOKER (vrea Catrina sa joace la asta). Aveti aici 25 de numere. Sper sa se afle printre ele si alea castigatoare.

2, 3, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 17, 19, 21, 23, 25, 26, 27, 28, 30, 31, 32, 34, 38, 41, 42, 45.

 A, uitam sa aspun, la 6/49, numarul 42 are sanse foarte slabe sa iasa castigator.

Despre Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în LOTO și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Veniti de luati… numere!

  1. Morom3t3 zice:

    Au fost extrase numerele: 18, 32, 1, 35, 23, [6].

    Iar eu am nimerit doar 2… din 25. Asta e foarte rau. Mai trebuie mesterit.

    2, 3, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 17, 19, 21, 23, 25, 26, 27, 28, 30, 31, 32, 34, 38, 41, 42, 45.

    La 6/49 am nimerit, numarul 42 nu a picat, asa cum spuneam. Ar fi fos nebunie daca ar fi picat.

Lasă un răspuns

