Cum am futut in ochi o proasta si ea nu s-a prins

Morom3t3: Castigatorul tabletei de la Blogatu castiga chiar si cand nu scrie nimic. Dovada, in linkul de mai jos. https://morom3t3.wordpress.com/2012/07/27/concursuri-pe-blogatu-ro-aranjamente-sau-prostie-2/
E bataie de joc ce e acolo

Aniela: Si ce ar trebui sa fac eu acum?

Morom3t3: Sa iei aminte.

Aniela: La ce sa iau aminte?

Morom3t3: La cum se umplu sarmalele.
Auzi, daca ai chef de mistouri, s-ar putea sa-mi fac timp sa te invat cate ceva, insa nu stiu daca te tin gogosarii

Aniela: Pai de ce?Nu o mai poti invata pe mama ta si vrei sa ma inveti pe mine?

Morom3t3: Dragul meu neuron stingher, eu vorbeam acolo de faptul ca te pot invata cum sa faci mistouri.
Vad ca ai ramas blocata in gogosari asa ca, hai sa-ti dau un indiciu pentru a afla talcul vorbelor mele.; )
http://www.123urban.ro/def/gogosari

Aniela: Dar de unde stii scumpule ca ..am gogosari? Ai bagat nasul si ai aflat?

Morom3t3: Da ce, tu afli cu nasul ce chiloti are unul sau altul? Fiind poseseoarea unui singur neuron inteleg ca nu ai intuitie, insa ochi n-ai? Sau e vreo deprinde de-a ta? PS: Te rog sa ma ierti pentru ca te-am jignit pentru tot Promit sa nu te mai deranjez!

Aniela:Te iert , Bha.. sincer , eu chiar rad! Nu imi vine sa cred ca in sfarsit rad de tipul rau ! Ha-Ha-Ha laughing . Tu razi? Apropo nu te iert ca esti prea ..prost!

De aici, citire.
Deci da,  vazuratzi cum imi ceream scuze in textul ala rosu? Deci, plm, mui… pardon, ochista, pur si simplu a descoperit editarea postarilor(ati observat cum pune virgulele? :mrgreen:) si a modificat textul in care scriam ca e foarte plictisitoare (de proasta ce e, nici s-o insulti nu poti)si n-am de gand sa imi pierd timpul cu ea.

Foarte tare, fa, ‘telectualo!

Aici puteti citi ce i-a mai basit mintea

Despre Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Prosti. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cum am futut in ochi o proasta si ea nu s-a prins

  1. Ciomagul zice:

    :)) dupa cum se exprima se vede ca e scris de ea.

    „….sa ma ierti pentru ca te-am jignit pentru tot „

Lasă un răspuns

