Alimentatie pui iepuri

Am avut o iepuroaica  care a fatat la varsta de 4 luni (eram la inceput si nu stiam cum este treaba cu iepurii ) si cred ca si-a parasit puii. Vazand ca puii(cinci numarasem) dispar in fiecare zi, ma gandeam ca i-o fi mancat sobolanul… O saptamana mai tarziu mai ramasesera doi si intr-o buna zi am gasit unul dintre ei, mort. Atunci m-am gandit ca de foame mureau, ca nu ii hranea iepuroaica, iar pe ultimul l-am luat cu mine, la oras, sa il hranesc eu cu ce mi-o pica in mana.

Am rascolit netul, sa vad cum procedeaza oamenii in astfel de cazuri si, intr-un tarziu am descoperit aceasta reteta:

Se face un amestec din:

– 100 ml lapte vaca, de la tarani
– 100 ml ceai de menta
– un galbenus de ou
– o lingurita de miere de albine (poliflora am avut eu, dar cred ca merge orice)

Se administreaza cate putin, cu pipeta de mai multe ori pe zi. Eu am inceput cu 2 ml si am crescut cantitatea treptat, pe masura ce se marea.
La inceput a facut mofturi, ca nu ii placea, asa ca a mancat mai mult fortat. O saptamana mai tarziu facea exact ca iepurasul asta care seamana perfect cu al meu.:mrgreen: https://www.facebook.com/video.php?v=970587769634837

Bafta!

About Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
Acest articol a fost publicat în Filme și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

