Testoasa de Romania

Acusi cateva zile, din lipsa de altceva mai bun de facut, m-am apucat sa umblu prin CD-urile cu fotugrafii, sa-mi mai aduc aminte de tineretzuri si, am dat peste niste fotugrafii de acusi 3 ani, din vremea cand umblam pe bicicleta dupe sunatoare prin Parcul Natural Portile Fier. Si cum clickuiam eu, am dat peste niste poze facute unui broscoi testos care se misca cu incetinitorul pe-acolo, la vreo 200 m distantza de  de Dunare. Nu stiu daca era broscoi or broasca da’ mie-mi place sa cred c-o fost broscoi, ca inainta vitejeste prin ierburile alea speriindu-ma: credeam c-o fi frun serpe bou sau, mai rau, anaconda aia din film.Io cand l-am vazut asa de mare am zis ca l-o fi alungat stapanu-sau de-acasa, ca manaca prea mult fan si nu mai are cu ce sa-l tie. Habar-naveam ce e cu testoasele astea. Eu credeam ca traiesc numai in tarile calde, ca le vazusem intr-o emisiune de la Teleenciclopedia cum umblau pe plaja, puneau oaua in nisip si fugeau indarat, in apa.  Habar-naveam ca ezista si testoase de uscat si ca avem si noi de-astea. Mi-am zis in gand ca o sa fie vai de carapacea lui cand o veni iarna…. Ma gandeam sa-l iau cu mine da’ mi-a fost frica de el ca avea gheare -eu n-am mai pomenit broasca cu gheare. Si-atunci am zis sa fac ce-oi putea pentru el… asa ca i-am dat ceva de-ale gurii, ce-am gasit eu prin traista.

N-a vrut sa manance. M-am uitat cu atentie la el si am vazut ca statea cu gura uscata si atunci am zis sa-l duc la Dunare, ca i-o fi sete. Cand am ajuns, l-am asezat pe mal si ma asteptam sa-l vad fugind repede in apa insa, a facut exact opusul: a facut stanga-mprejur.

L-am pozitionat in directia a buna insa asta tot stanga-mprejur facea. A treia oara cand a facut asta, m-am inervat si i-am dat branci in apa.

Dupa cum vedeti, iar a facut stanga-mprejur. Am plecat crezand ca i-e frica de apa.

About Morom3t3

Infinitul îmi devenise neîncăpător. Trebuia să mă nasc.
This entry was posted in D'ale lu' Morom3t3. Bookmark the permalink.

6 Responses to Testoasa de Romania

  1. Ruxandra says:

    =))Logic ca au gheare.Si broasca mea testoasa avea gheare.Ea era de 3 ori mai mica si era de apa.A iesit din vasul ei,a luat-o sontac-sontac spre calorifer si a murit deshidratata.Aveam 9 ani cand a murit.Nu mi-a pasat:)).Tu crezi ca o broasa testoasa mananca Bazzaconii?

  2. Morom3t3 says:

    =)) cum sa moara deshidratata de la calorifere? ce era ala, furnal?

    Erau Salatinni si ma gandeam ca, la fel ca orice animal de casa, o manca si bazaconii din alea. :D

  3. Morom3t3 says:

    Nu se poate, domne! Pai ce, era peste? Eu, daca eram broscoi tzestos fugeam cat ma tinea carapacea sau ma suiam pe un scaun si inchideam caldura. :D

    • Ruxandra says:

      Doh.Ce proasta sunt.Cum de nu mi-am dat seama?Se stie doar ca broastele testoase din sunt campioane la alergat.Au luat de 4 ori la rand aurul:|

      • Ruxandra says:

        Si a murit pentru ca a stat aproximativ 2 ore in zaduf:).Ii era bine:))

Lasă un răspuns

